Tuesday, March 27, 2012

time kasih penang


Layout BK

Morning sume..

Alhamdulillah tamat sudah tugasan untuk buat layout BK untuk semester terakhir ni..InshaAllah

Y pastinya seluruh warga BK takkan melupakan kenangan ketika berjaga di depan PC di bilik berada dari malam sampai ke pagi..Biasanya orang keje dari pagi sampai ke malam, tapi kami sebaliknya..

Masa dok asyik buat layout, akan adala macam2 ragam..orang yang paling kalut nanti ketika proses layout adalah Ketua Pengarang, Ketua atur Letak n Ketua Penyunting..masa tu kita akan jadi lebih femes dari artis sebab tak sampai selang 1minit orang akan seru nama kita..hehehe (terutamanya Ketua Layout.

Dalam proses tu jugak, sidang editorial akan menyediakan pelbagai juadah (macam raya plak) untuk para ahli atur letak menjamu selera. Setakat ni, menu y paling kerap disediakan adalah spageti and megiti..hehe

Sayu plak rasanya bila di awal pagi ni tangan menaip..sebab bila dikira pada jam mungkin masih banyak angkanya..tapi bila dikira bulan kurang daripada 3 bulan sahaja akan berada di bumi Minden ini.. pasni belum tentu lagi akan menjejakkan kaki kat sini..huhuhu

Kalau dahulunya, aku slalu kata y negeri paling aku tak suka ialah Penang..n law boleh aku tak nak berjodoh dengan orang penang...last2 kat bumi yang aku tak suka ni la y hadiahkan aku banyak kenangan..kenangan y mengajar erti kehidupan..Time kasih Penang..sekarang dah suka dengan bumi ini..hehehe

Will miz ol de momen hier..sob3

No comments: