Tuesday, April 26, 2011

saya budak baru belajar




Assalamualaikum w.h.t n selamat petang... Hehehehehe nak gelak lagi.. hohohohohohohohoho horrrrrayyyyyyyyyyyyyyy
kegembiraan y separuh amat coz 2 killer paper berjaya ditempuhi dengan selamat...
Alhamdulillah syukur sangat2.. Kalau sebelum ni hidup rasa cam hidup segan mati tak maw... makan tak lalu, tidur makin lena..hohoho saya percaya y rakan2 komunikasi tahun 2, usm (wah, siap maklumat detail) pun merasakan benda y sama. Untuk pengetahuan, 2 paper ni paper last teras y kmi ambik..pasni xde dah..hik1000x
jadi, mmg memerlukan pengorbanan n perlu ditatang bagai minyak y penuh sebab ni paper teras n wajib..law kantoiiiiii...huhuhu..xmaw bayangla akibatnya.. selepas ni kami hanya akan fokus pada paper major n minor je.. syuke3... disebabkan kegembiraan y separuh amat ni, tiba2 tangan rasa menggatal nak belajar edit gambar.. maklumla sy ni buta teknologi
Alhamdulillah,
berkat tunjuk ajar rumet y memg terer bab edit mengedit ni sy dah pandai crop picture..
sangat2 syuke ok.. sebab saya budak baru belajar jadi walaupun sikit pada pandangan orang, sudah banyak pada pandangan saya kejayaan belajar crop picture ni buat saya makin semangat untuk mendalami bidang ni lagipun nak o tak nak, saya memang kena belajar sebab final projek nanti nak buat majalah... so kena pandaila sikit walaupun bukan pakar..hehehe thanks to my rumet..cyunk rumet..hehe hope awk sudi ambik sy jd anak murid awk utk mdalami bidang ni...hehe Alhamdulillah, syukur sangat2.. sesungguhnya seni itu mendamaikan.. menenangkan. kalau betul caranya.. bagi y belum mengerti kenali dulu apa itu seni.. stress sy sudah terubat.. jadi pasni sy boleh fokus utk stdy esok ada paper ag.. triiiit trit trioooouuoooeeeaattttiiiitttttttt wahhhhhh bunyi siren stress sudah datang esok ada paper ag..adoyai.. sahabat2 doakan kami ye.. rasanya dah xde pape nak cakap
nampaknya masa mencemburui kita
hehehe cam teks ucapan lak sy mintak diri dulu wak.. nt senang2 sy jenguk lg k.. burbye..
p/s : hasil kerja saya mengedit gambar ada disertakan sekali..hehe

No comments: