Monday, April 25, 2011

aku terima nikahnya


Ye, tu memang pengakuan berani mati..hehehe memang saya suka orang Kedah, Penang n Perak tapi law diberi pilihan sy memilih orang Perak Perjanjian antara saya dengannya InsyaAllah jika diizinkan Allah 12/12/12 akan jadi buktinya sebuah masjid akan terbina mohon sahabat untuk doakan kenal tak lama tapi mungkin atas dasar y sama untuk kembara mencari cintanya moga direstui Keluarga insyaAllah tiada halangan asalkan dye berada di jalannya Pada sahabat2, Bila tiba masanya nanti aku terima nikahnya sahabat ini tidak lagi seperti dulu ada batasnya kerana status y berbeza namun jangan kerana status itu kita jauh aku mencintaimu sahabat ikhlas kerananya mendoakan kamu bahagia kerana bahagia itu bukan pada aku kau berhak mendapat y lebih sempurna saat aku terima nikahnya aku maw para sahabat mendoakannya moga kita sama2 bahagia.. bila tiba giliran sahabat aku juga mendoakan kita sama2 bahagia kembara mencari cintanya asal tak sesat mencari jalan menyelusuri liku sebuah kehidupan bersama teman kehidupan susah dan senang insyaAllah dipermudahkan...
p/s: ini kisah sahabat sy..bkn sy..hehehe

No comments: