Tuesday, November 10, 2009

rintik2 hujan...


mmmmm,
hari ni ujan...
buat aku teringat pada lagu Allahyarham Sudirman,one of my idol...
"hujan yang turun bagaikan mutiara"
tp hari ni bukan mutiara y turun,tapi air mata..
air mata,xsmestinya air mata tu tanda kita bduka,mybe sbb kta tlalu gembira..
tp why air mata aku mnitis biarlah rahsia..
ttiba teringat zaman sekolah rendah dulu..
zaman budak2
penuh ngn kenangan dalam kenangan
aku nak try hitung braper ramai kwn2 tahun 65A1 y aku ingat
first,aku (hehee),nurul asmah ismail,
rosmaizatul asyikin azmi,
mas ayu ibrahim,
fadilla sayuti,
norafifah ali,
noor azlie aini masri,
che aizamiha che razali,
aimaa ayuni rahim,
norazwani saimi,
noraisyah hassan,
rosumiwana musa,
lokman yahya,
hesyairi yusoff,
zamzuri salgowil,
nazri razali,
firdaus mohamad,
aidil abdul kadir,
norazizi m hussin,
faizal bakar,
abdul wafi mohamad,
wan m rizuan wan asri,
(tu jer y aku leh ingat)
ada 3 orang rakan2 aku tlah kembali ke rahmatullah,
dan ada beberapa orang yang dh keja,
beberapa orang y msih lagi bjuang ngan buku,
n ada beberapa orang yang dh kawin..
jap jer masa berlalu..
geng2 y dok main bola sesame,tiba2 skrang dh jadi mak orang..
aku juga y terdampar kat sini
still mencari arah hidup
masih dalam pencarian..(bukan calon suami)
tapi mencari ape y aku nak lam idop ni..
dulu dan skarang jauh berbeza..
akan datang aku xtaw macam mana..
rindunyer saat2 dulu..
main bola sepak,bola tampar,p klas malam,ngaji Quran ramai2...
andai dapat ku undur masa(cam tjuk lagu AXL'S la pulop)
aku nak ubah balik sume yang xmenghepykn masa skolah dulu..
xnak gaduh ngn lokman,
nak lawan catur ngan zamzuri
nak mandi sungai ngan nurul,
nak main basikal ngan ayu,shikin,aini...
sdihnyer..
tapi y berlalu tu biarla berlalu..
yang mendatang aku kena hadapi ngan cemerlang..!!!
pada kawan2 65A1 aku mntak maaf law spnjang kita bersama dulu aku ada buat salah...
nanti law ada masa,kita buat reunion k..miss u all!!!!!!


No comments: