Sunday, November 1, 2009

november menjelma....

sdar xsdar tragedi oktober telah berlalu..melabuhkan tirai sedangkan aku masih terkial-kial mencari apa benda y terbaik y telah aku buat sepanjang oktober ni...
mmmmm,awal pagi di awal november ni,aku xboleh nak tdow sedangkan aku adalah antara insan y bgitu ghairah menikmati keindahan alam mimpi ketika tido...
nak study,xboleh kpala dh penuh,
xtawla penuh ngan ape..
y pasti memang dah penuh!
seyesly,mmg penuh
nak nangis xboleh,nak ketawa lagi la xboleh..
huhuhu
juz,simpan n simpan..
law xlarat lagi nak simpan,aku lontar je kat cni erk..harap2nyer november ni xbanyak sangat dugaan y datang
cukupla ngan soalan-soalan exam y akan menjelang..
y pasti,xlama lagi sweet twenty aku akan hilang..
takutnyer....
nak muda slamernye...!!!!!!!!!!!!!!

No comments: